pileus it

Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης – Συντήρησης

Η βασική φιλοσοφία και στόχος της Εταιρείας είναι η μετατροπή της τεχνολογίας σε πραγματικό επιχειρηματικό πλεονέκτημα και αξία για τον πελάτη με αποτέλεσμα της αύξηση της παραγωγικότητας, τη ανταγωνιστικότητας αλλά και της βελτιστοποίησης της ποιότητας των εργασιών του.

Για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών μας έχουμε υλοποιήσει σύστημα Help Desk και με την χρήση εξειδικευμένων εργαλείων ανταποκρινόμαστε με επιτυχία στις κλήσεις των πελατών με δυνατότητα εξυπηρέτησης πολλαπλάσιου αριθμού κλήσεων.

Κύρια χαρακτηριστικά του Help Desk είναι:

  • Δομημένη διαχείριση της εγκατεστημένης βάσης του εξοπλισμού
  • Υποστηρίζεται η απεριόριστη ιεραρχική δόμηση τους με όσο βαθμό λεπτομέρειας είναι επιθυμητός.
  • Διαχείριση Εγγυήσεων.
  • Διαχείριση Κλήσεων με πλήρη παρακολούθηση Εξοπλισμού, Λειτουργικής Περιοχής, Υπευθύνου Πελάτη, Θεμάτων, Ανάθεσης Καθηκόντων και Δραστηριοτήτων σε τεχνικούς, Χρονικού Προγραμματισμού.
  • Άμεση συνεργασία του συστήματος διαχείρισης κλήσεων με το σύστημα Παραγγελιών για ανταλλακτικά και τεχνικές εργασίες .
  • Διαχείριση Συμβολαίων τεχνικής υποστήριξης εξοπλισμού.
  • Εκτεταμένο και επεκτάσιμο σύστημα αναφορών.
  • Πλήρης ολοκλήρωση με τα υπόλοιπα υποσυστήματα του ERP της εταιρίας (Αποθήκες και Υλικά, Πωλήσεις, Ανθρώπινο Δυναμικό, Αναλυτική Λογιστική, Κοστολόγηση κλπ.)

Βασικά σημεία υπεροχής των Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης της PileusIT

  • Εμπειρία, άριστη τεχνογνωσία των τεχνικών και μεθοδολογία στην αντιμετώπιση Τεχνικών προβλημάτων.
  • Διαρκής ενημέρωση και εκπαίδευση με παρακολούθηση σεμιναρίων
  • Άριστη εκπαίδευση όσον αφορά την επικοινωνία με τον πελάτη

 

Όλοι οι μηχανικοί οι οποίοι στηρίξουν τις εν λόγω υπηρεσίες είναι πιστοποιημένοι στο αντικείμενο ευθύνης και διαθέτουν σημαντική εμπειρία στην αντιμετώπιση προβλημάτων και δυσλειτουργίας σύνθετων και απαιτητικών εγκαταστάσεων

Η PileusIT διαθέτει ένα άρτια οργανωμένο helpdesk το οποίο εξυπηρετεί τους πελάτες μας και παρέχει υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης.

Η υποστήριξη των πελατών αποτελεί για εμάς μέγιστη προτεραιότητα και το έμπειρο προσωπικό μας είναι πάντα έτοιμο να απαντήσει σε ερωτήσεις και να επιλύσει τεχνικά προβλήματα.