pileus it

Λύση για φαρμακεία

Σε ένα διαρκώς ανταγωνιστικότερο περιβάλλον τα φαρμακεία αντιμετωπίζουν προβλήματα

  • Δεν γνωρίζουν τις ποσότητες και αξίες των ειδών στην αποθήκη τους
  • Δεν έχουν ένα ενιαίο σύστημα εμπορικής και λογιστικής διαχείρισης
  • Δεν συνδέονται ηλεκτρονικά με φαρμακαποθήκες και φαρμακοβιομηχανίες

Χτίζουμε ένα νέο ισχυρό φαρμακείο που ξέρει που πηγαίνει

  • Με αυτοματοποιημένο σύστημα δημιουργούμε παραγγελίες αγοράς
  • Ενημερώνουμε τους προμηθευτές
  • Ενημερώνουμε την αποθήκη με τις ποσότητες παραλαβής και τις αξίες αγοράς.
  • Πλήρες αρχείο φαρμάκων με : Δραστικές ουσίες, Ενδείξεις χορήγησης, Δοσολογία, Παρενέργειες και     Αντενδείξεις, Περιορισμούς χορήγησης, Προειδοποίηση υπαγωγής στις διατάξεις του Ν. 1729/1987.
  • Ομοειδή φάρμακα με βάση α) την δραστική ουσία και β) την κύρια θεραπευτική ένδειξη.
  • Υποστήριξη όλων των αλλαγών στο αρχείο ειδών (νέα φάρμακα, αποσύρσεις, νέες τιμές)
  • Παρακολούθηση «δανεικών» και εκκρεμοτήτων πελάτη
  • Δημιουργία ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες
  • Διαθέτουμε ένα ενιαίο εμπορολογιστικό σύστημα Ταχύτητα εκτέλεσης του συνόλου των εργασιών που επιτελούνται στο φαρμακείο.
  • Δυνατότητα πωλήσεων βάσει του barcode.
  • Αυτόματη έκδοση των συγκεντρωτικών καταστάσεων Ασφαλιστικών Ταμείων και Αυτόματη έκδοση των σχετικών τιμολογίων.
  • Διαχείριση των πιστωτικών τζίρου των ασφαλιστικών ταμείων
  • Πλήρης διαχείριση φαρμακοτεχνικών σκευασμάτων.
  • Ιστορικότητα συναλλαγών πελατολογίου.
  • Ενσωματωμένη και πλήρη διαχείριση των λογιστικών βιβλίων (Εσόδων-Εξόδων ή Γ’ Κατηγορίας).
  • Προσδιορισμός του οικονομικού αποτελέσματος  της συνολικής δραστηριότητας του φαρμακείου κατά     είδος, ομάδα ειδών, κατηγορία ειδών, ράφι, προμηθευτή, εταιρεία.
  • Εξαγωγή σε Excel, Word κάθε πληροφορίας του συστήματος.



Τα λογισμικά που χρησιμοποιούνται δεν είναι πελατοκεντρικά. Διαθέτουν τη δυνατότητα δημιουργίας καρτέλα πελάτη, όπου καταγράφονται χρήσιμα στοιχειά όπως το ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση κατοικίας, το τηλέφωνο, ο αριθμός μητρώου στο ασφαλιστικό ταμείο όπου ανήκει, αλλά ο ίδιος ο πελάτης δεν κατέχει κεντρική θέση στο λογισμικό. Τα παραπάνω στοιχεία συγκεντρώνονται και καταχωρούνται ως επιπλέον χρήσιμα δεδομένα, χωρίς να χρησιμοποιούνται στη συνέχεια. Για να εφαρμόσουμε πελατοκεντρική στρατηγική, ο πελάτης θα πρέπει να αποκτήσει κεντρική θέση στο λογισμικό. Το NAV έχει την δυνατότητα αυτή.

Αλληλεπίδραση φαρμακείου-ασθενή, θα πρέπει να αρχίζει και να τελειώνει με τον πελάτη- ασθενή. Επιπλέον, χτίζοντας τη βάση δεδομένων θα ήταν χρήσιμο να καταγράφονται και δεδομένα όπως η ηλικία, το επάγγελμα, η ασθένεια, ο τύπος επιδερμίδας, η προτίμηση σε brands του φαρμακείου. Η βάση δεδομένων που θα δημιουργηθεί, θα είναι απαραίτητη για την κατηγοριοποίηση των πελατών και την τμηματοποίηση της αγοράς, που αποτελεί το επόμενο βήμα για την εφαρμογή CRM στο φαρμακείο.

Τι περιέχει η λύση Pharma Cloud:

Εμπορική διαχείριση

  • Δεδομένα Ασφαλιστικών ταμείων
  • Απαραίτητα επιπλέον στοιχεία πελατών, προμηθευτών
  • Λειτουργία συνταγής
    • Άμεση δημιουργία πελάτη και γιατρού
    • Τιμολόγηση σε πελάτη λιανικής την συμμετοχή
    • Απαραίτητα επιπλέον στοιχεία για την σωστή λειτουργία της συνταγής
    • Διαχείριση δανεικών και εκκρεμοτήτων
    • Μηνύματα για το όριο της συνταγής
    • Μηνύματα για το είδος της συνταγής (Ναρκωτικά, αντιβιοτικά)
    • Μηνύματα για ΑΜ και Αριθμό συνταγής
  • Εκτύπωση ετικετών δοσολογίας
  • Ενημέρωση τιμών από dataport με ευθύνη δική μας με στοιχεία της ΓΓΕ
  • Μαζική Τιμολόγηση Ασφ. Ταμείων και αρίθμηση συνταγών
  • Αγορές
    • Παραγγελία βάσει πωλήσεων

Λογιστική

  • Λογιστικό σχέδιο βιβλίων Γ’ κατηγορίας με έκδοση Βιβλίου Β’ κατηγορίας
  • Κατάσταση ΦΠΑ
  • Συγκεντρωτική κατάσταση Πελατών Προμηθευτών
  • Διαχείριση μεταχρονολογημένων επιταγών
  • Διαχείριση ταμείου

Είδος

  • Απαραίτητα επιπλέον στοιχεία φαρμάκων
  • Δεδομένα φαρμάκων
  • Ενημέρωση νέων ειδών και αποσύρσεων από ΓΓΕ
  • Επιπλέον στοιχεία φαρμάκων από Portal συνεργαζόμενο
  • Nonstock item (Μαζική εργασία δημιουργίας ειδών παραφαρμάκων από Nonstock με την ενεργοποίηση προμηθευτή)
  • Ενημέρωση min-max στο είδος βάσει πωλήσεων

Reports

Εκτυπώσεις παραστατικών

  • Απόδειξη λιανικής
  • Τιμολόγιο
  • Πιστωτικό τιμολόγιο
  • Ακυρωτικό απόδειξης λιανικής
  • Ακυρωτικό τιμολογίου
  • Ακυρωτικό πιστωτικού
  • Δελτίο αποστολής σε πελάτη
  • Δελτίο αποστολής σε προμηθευτή

Απαραίτητα

  • Ισοζύγιο αποθήκης
  • Βιβλίο Β κατηγορίας
  • Κατάσταση ταμείου ημέρας και σύνολα
  • Κατάσταση ημερήσιων πωλήσεων (ανά κωδικό)
  • Κατάσταση ημερήσιων αγορών
  • Κατάσταση ημερήσιων πωλήσεων (ανά παραστατικό και είδος παραστατικού)
  • Κατάσταση ΦΠΑ
  • Καρτέλα είδους

CRM

  • Επαφές πελατών λιανικής
  • Επαφές Ιατρών (ΑΜΚΑ, συμβεβλημένα Ασφ. Ταμεία, ειδικότητες, Ώρες και ημέρες ιατρείου)
  • Επαφές ιατρικών επισκεπτών- πωλητών